سرپرست بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج گفت: نظم و انظباط سازمانی و اداری، میزان عملکرد و ارائه خدمات مطلوب و شایسته را به بیماران افزایش می دهد.
سرپرست بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج گفت: نظم و انظباط سازمانی و اداری، میزان عملکرد و ارائه خدمات مطلوب و شایسته را به بیماران افزایش می دهد.
به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج؛ دکتر سجاد حسن زاده ابراز داشت: در راستای اهداف سازمانی و برای ارائه خدمات شایسته و مطلوب به بیماران و مراجعین همه وظیفه داریم تا با عمل به قانون و مقررات اداری و ارائه راهکارهای لازم و سازنده و با برنامه ریزی دقیق در مسیر تعالی و پیشرفت حرکت نماییم.
وی تصریح کرد: انجام وظایف در هر شرایط و استفاده بهینه و مطلوب از فرصتها و تعهد آرمانها باعث خشنودی خداوند متعال و رضایت ارباب رجوع می گردد.
دکتر سجاد حسن زاده اذعان داشت : ارائه راهکارهای مناسب و سازنده صرفه جویی در جلوگیری از هدر رفت هزینه ها و تقویت منابع سازمانی به اهداف سازمانی ما کمک شایانی می نماید.
سرپرست بیمارستان امام سجاد (ع) یاد آورشد: رعایت نظم و انظباط اداری، داشتن انگیزه و هدف، همدلی، همفکری و همکاری و تعامل سازنده بین کارکنان، آرامش، وقار و متانت در برخورد با ارباب رجوع، اجرای صحیح طرح تکریم ارباب رجوع، رعایت سلسله مراتب اداری و سازمانی، رعایت شئونات اسلامی و اخلاقی در پیشبرد امور و رسیدن به اهداف سازمانی که همان مسیر تعالی پیشرفت و خدمات رسانی ارزنده و مطلوب به مردم است بسیار موثر خواهد بود.142